Misafir

misafir ♡

.

.

ekmeği yaparken hiç düşünmüyor insan ya da kazanırken. halbu ki, sadece kendine değil insanın hiç bir işi. iyisi de kötüsü de varıp gidip, gelmişten geçmişe, kimlerin canına değiyor kim bilir.

.

.

soner çalıştı kazandı, bize diye.. ömrü bereketli olsun. ben kardım mayayı hamura kattım, bizim öğüne aş diye.
koklayana şifa olsun.

yuvama bereket olsun.

yiyene sağlık afiyet olsun.
diye diye.

.

.

.

.

yavrular yedi, ana yedi, baba yedi.. cama konan kuş yedi, kapıya gelen kedi yedi, köpek yedi, eve giren minik fare yedi, dökülen kırıntıları sırtlandı gitti, karınca yedi. örtüyü silkeledim bahceye kim bilir daha kime kime vardı büyüsü. 

kokusu yayıldı, duası edildi, niyeti tutuldu, şifası kendiliğinden tüm evrenimize dağıldı.

.

.

elimizde, gözümüzde dilimizde, yüreğimizde ne varsa, öylece etrafımıza yayıyoruz, bunu son yıllarsa çok daha derinde deneyimliyor ve gözlemliyorum.
sevgi de böyle, kendine kadar seviyor sanıyor insan, saçılıyor halbuki etrafa. bulaşıyor dalga dalga.
biz farkında olmasak da çoğu zaman,
aşk da öyle

hayret de

gayret de..

..

..

umut.. umutsuzluk.. ve

nefret de

.

.

ruhumuza ne sinmişse
bugün de o yol aldı üzerimizden ve kendiliğinden, dağıldı tüm evrene.

.

.

