Usul, Yavaş.. Yaşam

​bu kış sonerle atışa atışa geçti

‘gidip alalım hayatım bişeyler, dolapta olsun’ ‘yok ya hu ihtiyacım, almicam’

.

.
kışlıkları yerleştirirken başladı mevzu. kışlık switler vs artık sökülmüş yırtılmış parçalanmış iyice. sadece iki kazağım kalmış eskiye eskiye. nasıl sevindim. tam 6yıldır hiç kazak, switşört almamışım. en yenisi 6yaşında.
çok şükür onlarla geçti gitti kış. bak vardım bile bahara. soner alalım dedikçe söyledim ‘bunlar da eskisin sonra artık ihtiyaç oldukça, daha fazla şeyi kendim dikmek, örmek istiyorum’

yazlıklarda da neredeyse aynı duruma geldim. mutluyum. bu fotoğraftaki eşofman bir arkadaşımın hediyesi, 2009yılının kışında boya yaparken o an giydiğim kotum boyandı, bana kendi eşofmanını verdi ayşem, bilmem o kaç yıldır giyiyordu.. ben boyadım kotunu al bu senin olsun diye elime tutuşturdu, o günden beri giyiyorum, her giydiğimde de ikimizin de dün gibi aklında, sonerle o günü anımsayıp gülüşüyoruz. ayşeme öpücükler gönderiyorum

fotodaki tişört gandalftan miras, o eskitmiş şimdi ben cilasını çekiyorum, oldukça koyu bi lacivertmiş bi zamanlar 🙂 üni.deyken almış dediğine göre, sanırım 15yıllık falan.

yyelek bi zamanlar hastane nöbeti yeleğimdi, bana geldiğinde, galiba 2008di, babamın hediyesi. yazmanın hikayesini anlatmıştım biara yaşlı bi teyze yıllar önce, pazarda elime tutuşturdu. 

ayakkabıların hele bambaşka öyküsü, onlar da tek ayakkabım.

şimdi dolapta iki eşofmanım, bi kaç eski tişörtüm var sadece. yine artık eskimiş bi tane alınma şalvar, eski bi kot, kendi diktiğim bi kaç şalvar, bi kendi diktiğim tunik ve yine el dikimim şifon kimonolarım var bu yaz için..
bayaca bicamam var yalnız, annem bilir evde giymeyi sevdiğimi, her geldiğinde bicama hediye eder bana 🙂

.

.

zihnimdeki pit stoplardan birini daha usul usul geçiyorum.

bu yaz kışlıkları hazırlarken listeye kendime kazak da ekleyeceğim, heyecanlıyım.
.

yaz hazırlıkları listesinde ise balkuşla bana tişörtler ve kapriler dikmek var.

.
bakalım bu piti de içimin huzuruyla geçebilecek miyim?

.
geçemesem de, vallahi denedim yüreğime doğanı, ohh be! der sevinirim.

.

.
böyle şaşırtmacalı, kandırmacalı bir yolda yıllardır yüreğimi desteklediğin için canım zihnim, çok teşekkür ederim.
seni seviyorum.

