Hosgeldin Bahaarr lalala!

sabah cikcikler camı tıklıyor,hadi ordan yaramazlar dedim, alıstınız hazıra mis gibi hava, toprak sizi cagiriyor, gidin az eselenin!
sonra kalktim sobaya baktim hala sicak, disariya ciktim serinse biraz harlayacagim közü, odun getirecegim..yok gerek yok.
bikbiklari yemledim, kovanlara bakindim, polen bile geliyor, oohh!
bi o köseyi elle bi bu dalı kokla, gunesi bahceye dusurdum, ooouuvv dedim cocuklar uyanir bayadir buralardayim.
dönerken tavukların yarınki yemeklerinin hazirligini yaptim, tahillarini suya ısladım, icine bi iki ot bisi attim gecsin suya, ogleden sonra da sogan sarimsak vs tamamen bitkisel antibiyotik ve kalsiyum desteklerini hazir edip ekleyecegim. ohh yarinin bikbik kahvaltisi da hazir.
geldim eve baktim cocuklar hala uyuyor az kitap okudum, tutacak örmüstüm fırın icin, onun kenarina zincir cektim.
oo yavrular hala uyanmadi, bari camasirlari asayim dedim, dama ciktim camasirlari astim.
pus kalkinca daglar cam gibi gorunuyor, derriiin nefesler aldim, damdaki asmanin dusen dallarini boyum yettigi kadar tekrar cardagin uzerine attim. damda bes tane brokoli fidem filizlenmis, piyuuu havalara uctum. azicik uzandim hamaga, gunese dedim az masaj yapiversene su omuzlarima..

.

.

indim asagi, cocuklar hala uyuyor 🙂 abbbaaauuuvv dedim kilikyali teyzeler gibi, ‘anam gakmıyo bunnar’ 🙂

.

.

kuslar hala camı tikliyir, dayanamadim ekmeklerini verdim tembel koca totolarin.
saati on bucuk ettim, minnik yenice uyanmak icin dönüyor yatakta, dapiyle dojo soba kenarinda keyif catiyor. kahvaltilarini hazirlayacagim.

.

.

bu arada geliyooorr geliiyyooorr diye diye getirdim baharı be dunyali dostum :)) fotograftaki arkadasimi tanidin mi? cicekler bile acmaya basladi, yasasin.
günaydiiinn

