Bugün dünyada iyi bir şeyler olsun mu?

Kotu seyler oluyor..Oyle cok kotu sey sokuluyor ki gözlerimize, bazen iyi hic bir sey olmuyor gibi geliyor.
iyi olamayiz gibi hissettiriliyor.
iyi yok gibi geliyor.

.

.

kotu seyler oluyor.
onlar olurken iyi seyler de oluyor. Gunes doguyor, ay parliyor, cicekler aciyor, kuslar ucuyor, bir kopek anasiz kalmis kedi yavrularini emziriyor, bir kadin sabahin ayazinda sokak hayvanlarini besliyor, bi aile kimsesiz bi cocugu evlat ediniyor. bi dostum dunyanin ote ucunda savas magduru cocuklari kucakliyor multeci kampinda. bi dostum sabahin korunde ocagi tutmeyen yuvalara komur tasiyor, erzak tasiyor banane demeden.
Kotu seyler gozumuze sokuluyor ama bu iyilerin olmasini engellemiyor.
Biliyor musun suan buz tutmus camimdan cicek acmis bir agaca bakiyorum.. her yer catir catir buz ama yenidunya agaclari hazirladi tomurcuklarini, cicege durdu. Gunes degen butun dallar usul usul aciyor ciceklerini.. bu hic yapragi kalmamis, tomurcuklarini bahara saklayan dut icin utopya ama oluyor.. buz tutmus camdan izliyorum bunun olusunu ve bu bana umut veriyor.

.

​.

Bu yukaridaki fotografi aralik ayinda cektim. Saka gibi bu gülün hali arkada ciplak dallari gorunen ceviz icin. Ama gül aciyor. Tüm güzelligiyle hem de. Kar, kış, dokulen yapraklardan haberi yok mu gülün?
Gül üşümüyor mu?

Ama açıyor gül, çünkü açabiliyor. Kışa böyle cevap veriyor gül, o cevize umut oluyor, bilmiyoruz ki, cevizin icini ısıtıyor belki gül, sabır oluyor..

.

.

Ben bunlari yazarken yabani kuslar ekmek bitti bu kapta huu diye camimi tiklatiyor. Her an büyülü ve bizim o anla ne yapacagımıza verdigimiz karar esas sihir.

.

.

Kotu seyler oluyor dunyali dostum,

iyi seyler olmaz artik gibi geliyor biliyorum.
Peki kötü seyler olurken biz de mi kotu olalim?
Olmasini bekledigimiz ‘o’ iyi,

biz olsak olmaz mı?

