Uç Kuşum, Koş Kızım.. Ay la vua♡

Sabah uyandı, boynuma sarılıp öperken seni seviyorum diyor. Minicik,bir göbekcik dünyası vardı, şimdi adım adım genişliyor her gün her an yeni bir dünya katıyor evrenine.. ve buna şahitlik etmek onur verici yor mejısti ♥
Bu sıralar yeni bi şarkısı var ‘ay la vua’ kendi bestelemiş. Eski alışkanlıklar, arada ingilizce kelimeler karışıyor konuşmalarıma. Bi şekilde yakalamış o cümleyi. Şimdi öpücüklerle süsleyip güzel melodilerle bana ve babasına armağan ediyor.
Kendine has bir dili, melodileri ve renkleri var. Aslında anlaşmak için ne aynı kelimeleri kullanmaya ne de aynı renkte olmaya ihtiyacımız var, bunu bir kez daha yaşatıyor bize.
Dans ediyor, yürüyor, koşuyor, düşüyor.. İlk gündeın beri hep inandık kalkabileceğine, o tutmamız için elini uzatmadıkça hiç müdahale etmedik ne koşmalarına ne düşmelerine. Koşuyor, düşüyor.. Allah der önce korktuysa biraz, acımamışsa hobbılaa der kalkar. Acıyan yer varsa hemen öper kalkınca ve geçmediyse bi de gelip bana öptürür. Hiç birini biz öğretmedik bunların, hepsini gördüğü bir sürü şey arasından seçti ve uygulamaya koymaya kendi karar verdi. Denedi denedi ve bu şekilde daha iyi hissetti demekki.
Bahçe çok eğimliydi teraslamaları yapana kadar, ayakta durmaya bile korkuyordu ilk zamanlar. Kucaktan inmiyordu iki ay önce. Şimdi koşturuyor da koşturuyor.

Bazen hayat bizi ayakta durmakta zorlanacağımız zeminlere bırakmaktan çekinmiyor. Çok zorluyoruz kendimizi tutunabilmek için ve sonuç tutunamayanlar.. Halbuki daha yavruyken bildiğimiz bir şeymiş bu eğer orada ayakta kalamayacağını düşünüyorsan, otur, bekle yardım iste çekinme.. Zemin bize uygun hale geldiğinde bunu bilip kalkıp koşturabilirmişiz zaten yine.
Uygun hale getirdik zemini, artık ayakta durabiliyor korkmadan. Yürüyor koşuyor düşüyor.. Kalkıyor öpüyor ellerini, ay la vua diye seviyor çiçekleri bir kaç marul atıyor ağzına yine koşuyor.. Düşünce kalkabilir kendini biliyor, oradayız elini uzatırsa tutacağız bizi biliyor.. Hayatın en acımasız hali gibi görüneni çok tatlı bir şiire dönüştürüp defalarca okuyor annesine, gözleri doluyor cadının.
Uç yavrukuşum, koş minikcadım.. Düşüp kalkabilmiş olan şüphesiz, hiç düşmemiş olandan daha güçlü ve daha şanslı..

Ay la vua♡

