Güzel Gün Büyüsü Nasıl Yapılır?

Toprak usulca dinleniyor, rengarenk kırkyama battaniyesinin altında. Artık yalınayak basmak biraz macera, tende hissetmek için bi çift yün patik gerekiyor.

Bahçeye ilk geldiğimizde minik bir hiç tepesiydi. Toprak çöp ile örtülmüş, moloza bulanmış, neredeyse ölmüş. Yabani ot bile olmayan bi nokta.
Çok uğraştırdı.

Yordu.

Hani haftalar önce kazmanın bile geçmediği bi yerde avuç içimin patladığını anlatmıştım ya, işte orası.

.

.

O taşları tek tek topraktan ayıkladım. O fideleri tek tek tohumdan yeşerttim. Yıllarca saksılarımla ne yaşıyorsam hala aynı muhabbetteyim toprağın her karışıyla.
Hani blogda hep dedim ya terastarlayı yazarken ‘bu saksılardaki bi avuç toprak; şimdi toprağım, tarlam, bahçem.. Ona karşı aynı hissi aynı vefayı hissediyorum’ diye. şimdi bakıyorum ve bu hissimin ne kadar doğru olduğunu görüyorum.
O saksılar olmasaydı, bugün bildiğim, hissettiğim çoğu şey henüz bana gelmemiş olurdu.
Aynı şekilde eğer o çöpe, o kuraklığa, patlayan avuçlarıma sahip olduğum için o zaman mutlu olmasaydım, farkında olmasaydım elimdeki güzel potansiyelin, bugün bu huzuru yaşayamazdım.
Hayatım boyunca, çocukluğumdan beri peşinde koştuğum şeylere çok az kala, onlara en yakın şu hali yaşarken, geçirdiğim ve sonra sonerle ve şimdi yavru kuşu da katarak ekibe, geçtiğimiz aşamalar geliyor gözümün önüne
Zamanla imtihan, parayla imtihan, plazalarla diplomalarla, şehirlerle, evlerle, insanlarla, sağlıkla imtihan.. Çoğu hızlıca yaşanmış bitmiş, izi bile yok. Çoğu insanın ismi bile kalmamış, bi zaman nasıl da can sıkan. Belki de anın ilüzyonuyla kötü gibi gelen şeyler bile zaman makyajını silince öylece sıradan ama kıymetli yaşanmışlara dönüşüp yerleşmiş raflara. Ama nasıl olmuşsa güzel her şey hatırda.

.

.

Zihni, ruhu koruyan bir kalkan, acıtan dünyayı dışımızda bırakan, yüreği huzursuzluğa görünmez kılan bir büyü sanki güzel hatırat.
Böyle düşününce sabahtan akşama kadar güzel anılar biriktirmek niyetiyle başlıyorum güne, her sabah.
Yavrukuşun gülüşü, ıslak burnun öpüşü, her yumurta şarkısı, düşen yaprağın topraktaki pıt’ı.
Ayağımdaki 20yıllık patiğin sıcaklığı..

.

Büyülü..

.

Biriktirmeye başlar başlamaz yavaş yavaş içimizde oluşan o sıcaklık.. İşte o güzel gün büyüsü ♡

Her anın doyasıya yaşandığı, Büyülü bi gün olsun
Günaydın dünyalı dostum

Bu sabah nasılsın?

