‘Ben dönyanın en gözel garısıyam’

‘Ben dönyanın en gözel garısıyam’
Hatırladınız hemen di mi o sahneyi? Bu fotoğrafı görünce kahkaha attım, kulaklarıma geldi çınladı bu cümle.
Kadın bahçede çalışmış saatlerce. Koltuğunun altındaki koca tepsiyi bıkbıklar için doldurmuş. E bahçenin vahşi çocukları, yabani otlar her daim başımızın tacı, bahçenin öte ucundan başının üstünde getirmiş. Yorulmuş evet ama çok mutlu.

Dur demiş bıkbıklar bitirmeden bi kare hatıra alayım da akşam gandalfa ne kadar çok ot, ısırgan, yemlik, marul, çimen, madımak, rezene, sarımsak, yediler göstereyim, sevinsin. Ama tepesindekinden haberi yok tabi.

.

Güzel elbet o his bu yorgunluk, bu sonuc.. Birlikte olınca hepsi, harika.

.

.

‘Ben dönyanın en gözel garısıyam’ aynı işte, o sahne. Tıpkı oradaki dönüşüm gibi bu da, ama galiba biraz tersine..

.

30yıldır kitap taşıdık başımızın üstünde, artık kitaplarla birlikte biraz da kendimizi, özümüzü taşıyalım hele.

.

Gül gül dünyalı dostum çekinme, valla ♡

Hala gülümsüyorum ben de.
Günaydın olsun bu arada.

Sen nasılsın bu sabah?

.

.

.

.

#cadinindogatakvimi

#günaydın

#goodmorning

