Bırak Dağınık Kalsın

Günaydın kalan hayatın ilk günü,
Bugün bana ne vermek istiyorsan, sevgiyle kabul etmeye hazır hissediyorum.
Kuşlar ötüyor camın önündeki nar ağacında, iki tanıdık olmayan ses var. Kulağıma değecek yeni sesleri kucaklamaya açık olduğumu görüyorum bu sabah. Onları farkettim, şimdi hakkıyla dinlemeye niyet ediyorum.
Yeni renkler koydun avucuma. Sıcacıklar. Her birini merakımla onurlandırmak istiyorum. O yeşilin üzerinde, caanım sarı kırmızı kahverengi turuncu yapraklar, nasıl öyle dağınık ama böyle de güzeller? Çocukluğundan beri kendi dağınıklığında düzen tutturmuş, o ‘dağınık toplu’lardan biri olarak bu yanımı da doğadan aldığımı hayranlıkla yeniden keşfediyorum! Sürekli hareket halinde olan ve yaşayan bir şeyi zaptedip toplayamazsın diye fısıldıyor. Nasıl büyü ♡

Her şey yenilenmiş, başkalaşmış da yeni bir düzen kurulmuş bile geceden gibi.. Kimse geriye bakmıyor, doğa uyandığı yerden devam ediyor hayatına. Masal sanki.
Bu sabah bambaşka bir ben muhtemelen o yataktan kalkan diye düşünüyorum. Derin bakınca her sabah her şey başkaysa ben de başkalaşmış olmalıyım.
Bu sabah birazcık ‘daha’ ben olabilirim belki, en azından o şans bu gün de verilmiş gibi hissetmek güzel geliyor. Diğer tüm büyülü sabahlar gibi.. Aslında plansız da olsa sanki, yapacağım işler için de özel, bugün.. Öyle hissediyorum. Bu sabahı severek yaptığım ‘ben’ işlerine ayıracağım, heyecanlıyım.
Tüm sabah laboratuarımda olacağım. Sonrasında tezgahı aynı heyecanla toplamasam da dağıtmaya gerçekten bayılıyorum 🙂 Dağınık sevenden dağınık sevenlere günaydın ♡
Bugün biraz daha ben olmak dağıtmak gerektiriyorsa dağıtırım, hiç acımam.. hatta biraz dağınık kalsın ne olur?
Zaman gelip keyif isteyince toplanıır gider.. Odalar, tezgahlar, çekmeceler, mutfaklar, masalar.. Dağılan bunlar olsun.. Hangimiz dağıtmıyoruz?
Dağılır, usul usul toplanır

Canımız sağolsun.
Yeter ki bizi yaşamaktan alı koymasın.. Günümüzü karatmasın. Her dağınıklığa bir çare bulunur be dünyalı dostum. Bana, sana bişey olmasın ♡

.

.

Hayırlı sabah gelsin, mucizelerle omuzumuza konsun ♥

.

.

#günaydın #goodmorning

.

#cadinindogatakvimi

