Gandalfın Kümesi: Kuluçka Makinası

kulucka-makinasi-surdurulebilir-evlilik

“kendimi dinozor yumurtası bulmuş sid gibi hissediyorum şuan” gandalf

.

Kuluçka makinası yaptı.
.
Haftalardır hazırlanıyor. Okuyor araştırıyor çalışıyor deniyor çiziyor..

Hava soğudu, yaban hayat dağdan köye gelmeye başladı. Ara sıra kümeslerde kayıplar yaşanıyor. Doğa güçsüzle güçlüyü aynı şartlarda sınıyor. Güçlü güçsüzle besleniyor. Bunu anlıyor saygı duyuyoruz. Sayıyı stabil tutup kümesin sağlığını korumak için de ya para ile alacaksın (ki bunu hiç sevmiyoruz) ya da bir yandan üreme olacak, doğadaki gibi. Ama bizim kızlar tavukluk bilmiyor, anlatmıştım ya blogda, yumurtalarından kaçıyor, gurk olmuyorlar. Düşündü taşındı en sonunda bari kuluçka makinesi yapayım, zorla gurk yatıracak değiliz ya, istemiyorlarsa vardır bildikleri dedi başladı çalışmaya.
.
İki günde yaptı, iki gün de ısı nem hava kalibrasyonu ve değer ölçümleri için için boş çalıştırdı. İdeal şartları stabil elde edince geçen gece tamamlamış projesini, biz yavrucadıyla kitap okurken girdi odaya, yüzünde güller açıyor. Hayrola dedim var bi haller sende, de hele? Gülümseyerek “kendimi dinozor yumurtası bulmuş sid gibi hissediyorum şuan” dedi, gayrı ihtiyari ikimizde bastık kahkahayı.
Meğer yumurtaları analarına vermiş, hepsine de bi güzel gülen yüzler çizmiş. Çok sevimlisin lem sen dedim görünce, gel bi mıncırayım o sid yanakları ❤
.
Makinayla gurk tavukmuş gibi ilgileniyor, yumurtalarla hali “sid” işte diyim anlayıver gerisini ❤
.
Hayvan ticaretine düzenli kaynak sağlamaktan mantıklı gelse de ilk etapta çok sıcak bakamamıştım doğrusu. Fakat direnmedim, eğer bunu uygulamaya koymak ona makul geldiyse kimsenin canı yanıp zarar görmeyecağinden emin olacak kadar üzerine düşünmüştür, buna güvenim tam sonuç itibariyle. Ve an itibariyle, endişemi gerektirecek veya haklı çıkaracak hiç bir şey yokmuş planladığı süreçte.

İlk çalışması, cihazı prototip. Süreç gandalfın süreci, tüm gelişme ve sonuçlar onu ilgilendiriyor. Civciv çıkar mı çıkmaz mı bilmem ama zihnimde korkunç imajları olan şeyleri bile yüreğindeki sevgiyle boyayıp bambaşka bir şeye evriltmeyi başarıyor bu adam. Aklımın kara kara kalıplarını on yüz yumurtacık gülümsemesi sıcaklığında eritiveriyor öylece. Ve ben ona yeniden aşık oluyorum.

İnsanın sonsuz esneyebildiğini sürekli hatırda tutmak lazım.
Her esnemeyle uzun zamandır çalışmayan bir ruh kası çalışmaya başlıyordur kim bilir?

Hayatın sırlarından biri bu olmalı. Esnek şeylerin kırılmama gücü esneyebilmelerinden değil de korkmadan esnekliklerine teslimiyetlerinden geliyordur belki de.
.
#cadıkendinenotbırakmış
.
.
.
#surdurulebilirevlilik #gandalfinkumesi #kuluckamakinasi #yumurta #egg #happyeggs #sid #eggs

