Hayat Sade, Sade Hayat ♡

“Ben çiçeklileri

Renklileri

Delileri severim,

Bir de delilikleri.”

.

Heepsi var bu karede ♡ İşte #lunanindunyaturu nda sıradan bir gün daha 🙂
Akşam üzeri misafirlerimizi geçirdik. Yürüyüşe çıkalım dedik, terlik tişört.. Sonra hadi şu dağın eteğindeki çeşmeden su içelim mi dedi Soner baktık ordayız hadiçam habası alalım bari gelmişken, hoopp tepedeyiz, yaylaya varıvermişiz. Delilik! Bu zamanda geceleri toroslarda yayla, diş takırdatır. Neyse şansımıza hava yumuşak, gün batıyor. Çiçekler açmış, renkler müthiş. Ohh dedik, hava mis.

.

Arabada şal buldum (hani benim çook yaşlı, her derde deva haki şalım, anlatmıştım hikayesini) katladım bağladım pelerin yaptım yavrucadıya. Mis gibi oldu. Al bize etkinlik. Günü orada batırdık. Yavrucadıyla Nane biçtik, çiçek kokladık, kaynaktan su içtik, babasıyla ateş yaktı, dal topladı, şarkı söyledi. Yorulurken dinlendik, yımşacık olup geldik.
Deli deliyi dakkada bulur hesabı gandalfla birleşince yürekler bu deli kız da ‘aiiiyy nerdeyse benim kadar deliler, bu ikisi benim annem ve babam olmalı, buldum davetiye geldiğinde gideceğim yeri, yuppii’! demiş sanki, iyi ki.. Uyanııkkk.

.

Plansız adım atamadığım, zamanın sıkış tepiş olduğu zamanlar nasıl da yorucuymuş. Son beş yıldır çat burda çat kapı arkasında nasıl da güzel az sonra hangi deliliği yapacağını kendin bile bilmemek ♡

.

.

Zaman düşmüş yakamdan, şimdilerde ben onu kovalıyorum, yakaladığım yerde sıkıştırıp mıncırıyorum yanaklarını. Comfort zone o kadar da kamfırtıbıl değilmiş. Hayat sınırların dışında, kutunun dışı çok güzel gelsenize ♡ tamamen dışında yaşamak zor olsa da zaman zaman dışında düşünebilmek, dışında az dolanıp gelmek bile iyidir dimi? Gelişine bırakınca hayat, mutluluk, paylaşmak, anda olmak nasıl da basit aslında, biz biraz karmaşık hale getiriyoruz anlarımızı belki de. Delilik basit, basitlik delilik bugünlerde ama ikisi de pek güzel bence. Biraz dans biraz renk biraz çiçek biraz delilik ama ille de deliler gerekli güne ♡

.

.

Canımız istediğinde istediği şeyi hiç düşünmeden yapabildiğimiz güzel bir gün, tatlı zaman ola ♡ tüümm deli dünyalılara aşk ile, hepimize aydın gün olsun. #günaydın

.

#yavrucadibuyuyor #surdurulebilirevlilik

