Beni Yavaşlat Tanrım

Beni yavaşlat tanrım
Ve köklerimi yaşam toprağının kalıcı değerlerine doğru göndermeme yardım et.yardım et ki, kaderimin yıldızlarına doğru daha olgun ve daha sağlıklı olarak yükseleyim.

.

Tanrım,beni yavaşlat.

Aklımı sakinleştirerek kalbimi dinlendir.. Zamanın sonsuzluğunu göstererek bu telaşlı hızımı dengele.. Günün karmaşası içinde bana sonsuza kadar yaşayacak tepelerin sükunetini ver. sinirlerim ve kaşlarımdaki gerginliği,belleğimde yaşayan akarsuların melodisiyle yıka, götür. uykunun o büyüleyici ve iyileştirici gücünü duymama yardımcı ol.. Anlık zevkleri yaşayabilme sanatını öğret; bir çiceğe bakmak için yavaşlamayı, hülyalara dalabilmeyi ögret.. Her zaman hızlı koşanın yarışı bitirmediğini ,yaşamda hızı arttırmaktan çok daha önemli şeyler olduğunu bileyim.. Heybetli meşe ağacının dallarından yukarıya doğrubakmamı sağla. Bakıp göreyim ki, onun böyle güçlü ve büyük olması yavaş ve iyi büyümesine bağlıdır..

..

Ve hepsinden önemlisi… Tanrım,bana değiştirebileceğim şeyleri değiştirmek için cesaret,değiştiremeyeceğim şeyler içinse kabullenme gücü ver. âmin.

..

Bu metin yıllaar önce nette dolaşmaya başladığında haftalık hesapta güne düşen uyku saatim 2 saat bazen daha azdı. Çoğu gece ya nöbette ya yollarda uykusuz. Üç şehir arasında mekik dokuyordum.

ımg_20160927_193608.jpg.jpeg

Şimdi evimde oturduğum yerden nefesimi hissede hissede bu manzarayı izliyor, o anın benim olduğunu biliyor, bu armağanı huşu içinde kabul ediyor ve cırcırböceklerinin melodisi eşliğinde şükrümü eda ediyorum. Durmuş zaman fanusunda yaşıyorum son yıllarda. çok candan okımuş, amiiinn demiş dilemiştim. Buradayım çok şükür. olmaz dememeli, hiç kesmedm umudumu. Hep gönlümdeydi duam o yollar yıllar boyu. Şimdi dilediğini bildiğim herkes için her fırsatta ediyorum bu duayı.
Yüreğimdeki herkesi sayıyor amin deyin diyorum cırcırlara baykuşlara sülümancıklara! Piişşt diyorum boşa gitmesin, amiinn deyiverin ♡
Yavaş mevsimim başladı, ben zamanlarım. Ortalarda görünmezsem şükürde duada eğlencede dinlencede keyifteyim. merak etmeyin.
sakiin dingiin yavaş gece olsun ♡

2 Replies to “Beni Yavaşlat Tanrım”

Yorumlar kapatıldı.