Kısmet işte

Yükleniyor…

Dün biraz gergin bi halde uykuya daldım. Ortada hiç bir şey yok, herkes güler oynar haldeyken bişey olur veya olmuştur onun haberi alınır da bir anda buz gibi olur ya hava, öyle.
Kocaman sebepler olsa sıkılmalar hak, saçma bir hal ile hiç luzum yokken bir anda ruh hali değiştirmek yorucu.
Halbuki dün akşam üzeri artık oh dedim, sonunda yatak odası tam anlamıyla yerleşti(heryeri tamamen dağıtmamak için orayı depo gibi kullandık bu sürede). son bi sildim süpürdüm, yeni çarşafları serdim, üzerini örttüm.. yatak kuruldu, yavrunun yatağını da taşıdım yatak odasına.
Tam tamına 9 ay sonra ilk kez yatağımızda yatacağız.
(İstanbuldan sonra ilk gelip yaşadığımız tayni evcikde yatağımızı depoya kaldırmıştık. Anlatmıştım hatırlarsanız)
Muhteşem bir heyecan ve huzurla eriştim yani akşama. Kalbim küp küp.
Yatma saatine yakın, bi anda değişti hava. Yatak matak unuttum gitti tabi. Yer minderinin üzerinde kitap okurken uyuyakalmışım.
Gece gandalfin kaldırdığını yatağa geçtiğimi hayal meyal anımsıyorum.
Sabah camın önündeki dutta şarkı söyleyen kuşların cıvıltısıyla uyandım. Göğsümde hala bi düğüm, öylece uyuya kalmış o da. Deriin nefeslerle usulca onu açtım önce. Baktım yavrular uyuyor bahçeyi dolanıp geldim. Dalından iki incir yedim. Biri toprağı kazıp soğanlarımı çıkartmış bastım kahkahayı. (bakalım faaili kim çıkacak) Bi kaç yaprak nane attım ağzıma, biraz biberiye kokladım. Sonunda eve tekrar çıkarken kendimle orta yolu bulmuşluğumu hissettim. Çocuklar uyanınca dedim bak bugün pek dengede değilim, birbirimizi kırmayalım aman dikkat edelim.
Üstelik severim mevsimim gelince melankoliyi, ama üzerimde bi ağırlık, ortada bişey yokken hiç hoşuma gitmiyor. Yuvamın dışındaki insanların dolaylı olarak canımı sıkması, suratımı astırtmasına izin vermek hiç işime gelmiyor.

.

Yavrular öğle uykusuna yattı, tuzlu sirkeli lavantalı ve hoş müzikli güzel bir suyla oynama seansı ısmarladım bana, ohh be dedim, şimdi oldu, kendime geldim. Az sonra yavruya sevdiği kurabiyeden yapacağım, uyandığında hazır olsun.Yalnız olsam evde hadi akşama kadar düşüneyim, surat asayım da, yavruların günahı ne.

Sabah 9ay sonra ilk kez yatağımda uyandım, akşama da yatağımda uykuya dalarım, ne yapalım, tersten yapıp da mutlu sona vardığım ilk şey olmayacak ya.

Kısmet işte.

Güzel öyle de ♡

