Ay İçen

Yelkovanin akrebi kovalamadigi bir bosluk buldugum anlardan biri. Takvim temmuz, kamp kurduk..

Yavrucadi yoruldu, uyudu. Yumusacik bir hava, kopuk kopuk bir deniz, kudretli bir dolunay..

.

Kumsalda bizden baska insan yok gorme mesafesinde. Denizin karayla birlestigi yer kocaman bir fincanin dibi sanki. Hani kucukken parmaklamayi en sevdigimiz kahve telvesi var ya, iste sanki kuculmusum de o fincana dusmus o telvede geziniyor ayaklarim. Oyle hissettiriyor kum. O kadar soft.

.

Butun geceyi yoga, meditasyon ve duayla gecirdim. Ay isiginda yikandigimizi imgeledim, bildigimiz bilmedigimiz tuum negatiflerimizden arindigimizi. Dalgalarin tanimadigimiz huzunleri, karalari bile sirtlayip kopurte kopurte karsi kiyiya kadar citiledigini hissettim.

.

Buyulu anlar var. Icindeyken farkinda olmadigimiz, sansliysak biraz sihir hissettigimiz, belki sonradan boyle bir hatirayla, tuylerimiz urpererek farkindalik yasadigimiz. ‘Aydinlandigimiz’.

.

Soner cekmis bu fotografi. ‘Gecen gece cekmistim cok sevdim bu fotografi. Adini da ayicenkadin koydum’ dedi gosterirken.

Ben isigi likit imgeleyip onda yikanirken icmisim bile o sifayi. Distan ice arinmisim. Icimde kabaran nasil koca bir sukur dalgasi..

.

Insan yasayarak alsa adlarini, hani eski dunya yerlileri gibi, sevdikleri verse onlara isimlerini, ben ‘ay icen kadin’misim galiba paralel bi evrende. Beyim diyosa dogrudur! Ne onur.

.

Isik ictigin, isik sactigin, isigini buldugun, birilerinin isigi oldugun bir gecen olsun dunyali dostum. Azicik bile karardiysan bu gece, birazcik isik olsun bu sana diye de niyet ettim. Amin.

.

#annecadiningunlugu

 #dolunay #ask #fullmoon #magic #lunanindunyaturu #kamp #deniz #hatay #akdeniz #cukurova #surdurulebilirevlilik

2 Replies to “Ay İçen”

Yorumlar kapatıldı.