Duamdır, Ruhunla Büyü Kalbinle Yaşa Benim Yavrum

“Sana kimsenin, bir şey yapamayacağını söylemesine izin verme, benim bile! Bir hayalin varsa, peşini bırakmamalısın, onu korumalısın. İnsanlar kendilerinin yapamadıkları şeyleri senin de yapamayacağını söyler. Bir şeyi istiyorsan peşini bırakma.
Git ve al.
O kadar.“
.
Hayatım boyunca iç sesimi rehber edindim ben. Kimsenin ‘sesimi’ kısmasına, kendimi duyamayacağım kadar yüksek yerden konuşmasına müsade etmedim. Baktım yükseliyor sesler, kapatmayı öğrendim kulaklarımı, mecazen değil, gerçekten duymak istemediğim hiç bir sesi duymamak, dinliyor görünsem de işitmemek, farkında olmamak için eğittim zihnimi.

Duymak istemediğim hiç bir şeyi sormadım. Kendimi bildim bileli böyleydi bu, kimseye ‘göre’ yaşamadım. Ve en tatlı yanı şu ki tüm kararlar, adımlar, anılar yüzde yüz bana ait olduğu için heepsini sevdim, hiç bir zaman pişmanlık duymadım yavru cadım.

Çok şükür.

Ve şimdi insanlar artık beni bırakıp senin ne yapıp yapamayacağına, hangi adımı atıp atamayacağına bile ‘bilir kişi’ olmak niyetinde, ne garip 🙂 oysa ben dünyaya geçişine aracılık eden beden olmama rağmen ben dahi kendimde öyle bir ‘kudret’ görmüyorum.

Yok çünkü benim yavrum, içindeki ilahi sesten, yüreğindeki yumuşak sevgiden, seninle senin için gelenden daha kudretli şey yok dünya üzerinde, sana.

Bunu sen zaten çook iyi biliyorsun ve unutmaman için bulduğum herr yere alıyorum bu notu. İhtiyacın olduğunda eline gelsin, içindeki volumü yükseltsin.

Anı kumbarana zaman banknotu olsun, burada da dursun.
.

image

Hayatımıza gireceğini bildiğimden beri senin için tuttuğum defterin en tatlı ve en çok tekrarlayan cümlesidir, benim sana duamdır

*Ruhunla Büyü, Kalbinle Yaşa Benim Yavrum*
.
#masallah #masallah #masallah
.
#yavrucadibuyuyor #lunanindunyaturu #minikcadiluna #annecadiningunlugu #surdurulebilirevlilik

