Hayat Oyun, Oyun Mühim

‘Dünyayı güzellik kurtaracak. Ve sevmekle yeniden başlayacak her şey.’

Sevgi yüreğe her akşam yeniden ekiyor kendini, tohumlarından, öyle hissediyorum ben. Her sabah o filizin ilk sabahı. Her sabah ilgi, bakım, ışık, can suyu istiyor. İhmal etmemeli. Gün içinde, akşama en sıhhatli tohumun erişmesi için emek harcamalı.

Huzur mühim, sevgi mühim, güzellik mühim… Ama hani o iyilik güzellikteki güzellik. Her gün baştan, hayata, anneliğe, dostluğa taa en baştan başlayabilmek, sevgiyle dönüşüp yepyeni bir ruhla
yeniden denemek ve o günkü dünyamızı güzellikle kurtarmak mümkün. Yani bana öyle geliyor ve her sabah sağlamasını yapıyorum bu söylemimin. Kızımın da bununla yoğurulması, böyle hislerle gününü geçirebilmesi için mümkün olan her anı onunla da paylaşıyorum. Kardeş payı ♡

image

Bu da yavrucadıma gelecek hatırası, anı kumbarasına zaman banknotu, dursun köşede.. anne ben nasıl büyüdüm derse sevgi dolu oyunlarla, dostça, dostla, güle oynaya büyüdün benim yavrum derim.
.
Hayat oyun. Hayatı öğrenmek kadim mesele. Oyun mühim, oyun arkadaşı pek mühim.. Günaydın dünyalı dostum ♡
.
.
#1kedi1kopek1bebek #yavrucadibuyuyor #lunanindunyaturu

