Cennet Meyvesi/Pabuç İnciri/Babutsa

Bakın sizi kiminle tanıştıracağım, pabuç inciri.

Çiçekte.
.
Ferahlatıcı, vitamin mineral deposu, sindirime faydalı, c vitamini oranı oldukça yüksek, şifa kaynağı mis gibi bir meyvesi var. Yorgunluğa, strese iyi geliyor, enerji veriyır, sıkıntıyı alıyor deniliyor. Buralarda oldukça meşhur.
.
Babutsa, Cennet meyvesi, Frenk inciri, hint inciri, cennet meyvesi, mısır inciri, dikenli incir. Çook zor şartlara dayanıklı, görkemli bir kaktüs türü.

Kaynanadiligillerden.
.

image

Fotoğraftaki dostum muazzam bir taş duvarın üzerinde, dikenli tel görevi gören diğer arkadaşlarıyla omuz omuza vermiş, namıdiğer seküriti. Sırtı zeytinlik. Bir de videoları var eğer fırsat bulursam instagrama onu da yüklemek, orada arşivlemek istiyorum.
.
Methini çok duydum ama bir türlü kavuşamamıştım bu pabuç çocuğa, gidip gelip bakıyorum gordugum her yere, yeme zamanları geldi mi diye. Ben de bu yıl ilk kez tadacağım, heyecanlıyım.
.
Yapraklar sevimli trol ayakları, o dombik parmaklar da işte bir güzel mama olacak, miss.
.
Bu arada *dilin pabuç*un pabuç’u buradan olabilir sanki, hem dikenli hem kocaman diye düşünmedim desem yalan:) ne dersiniz? ツ

Ve bu arada kafa kağıdında ismi; Opuntia ficus indica 😉 araştırmak soruşturmak isterseniz..
.
#cadinindogatakvimi #pabuçinciri #opuntiaficusindica #surdurulebilirevlilik #annecadiningunlugu #çukurova #adana #osmaniye #akdeniz #şifa #medicine

