Sezonun ilk kudret nari ilk altin cilek tohumlari yeserdi bile, Hosgeldin bahar lalalaa!

image

Bu güzellik sezonun ilk kudret narı fidesi. Kıymetlilerim, ellerimle yetiştirdim, emek emek her gün öpe koklaya aldım bu tohumları. Bugün sürpriz yaptı bana seramız ♡ Dışarıdaki viyollerde kıpırtı yok ama serada ilk yaprakları gördük. İstanbulda nisan sonu mayıs başına kadar atabiliyordu havaya göre burada notumu mart sonu nisan başı diye aldım #cadinindogatakvimi ne. (Sizin de tohumlari cimlendirmeye hhiz vermenizi oneririm bahar hizli gececek gibi bu yaz)

Bu heyecan, bu öğrenme, bu gözlemleme bu aşk hali çok tatlı, her mevsim her tohum her an bambaşka bir süreç toprak söz konusuyken. Ah unutmadan yine sezonun ilk altın çilekleri selamladı bugün gökyüzünü.

Yavru cadımla, heyecanı tutamayıp hoplayıp zıplayıp dans etme üstüne mastır, tohum başı bekleme üzerine de kariyer yapıyoruz biz, hiç haberin yok canım dünyalı dostum.

Bu notu okudugunda bi de sen gülümseyiver geceye.

Bil, sabahı ne tohumlar bekliyor yeşermek için. Bilmediğim ne tohumlar var şuan viyollerde zihinlerde yüreklerde gülümsemelerde yeşeren…

Hoşgeldiniz güzel filizler. Dünya bir filiz daha güzel artık. Anımsayalım da gecemiz güzelleşsin.

Oh be!

