NarKızın İkinci Baharı

Geliyorum gidiyorum haftalardır takılıyor gözüme ama elim varmadı kopartmaya.

Öyle naif öyle zarif..
Hiç demezsin ki baharı yaşamış, akdenizin kavuran yazını geçirmiş, kışı atlatmış da ikinci baharına tutunurmuş o incecik dalda!

Kaç haftadır gözümün önünde kaç fırtına kaç dolu kaç yağmura banamısın demedi. Bahçeye girer girmez hemen seram uçmuş mu onu kontrol ediyorum, çileklere selam çakıp nar kız hala dalında mı göz ucuyla korkarak bakıp duruyorsa derin bir oh çekiyorum.

Bu hafta nar tomurcukları güneşin dürtüklemelerine dayanamayıp uyanmaya başladı. Ağaçlar kırmızı pullu basmalarıyla çayda çıra diyor gün batımında, içim eriyor. Nar kız halay başı.

image

Böyle işte hayat, tutunduğumuz dal ne kadar kırılgan görünürse görünsün tutunmaya değiyor.

Her gören ah canım düştü düşecek dese de, hatta o gözler
‘bu dal tutulur mu’
‘saçmalık, nar hiç iki bahar görür mü’
‘düşersin yazıık’
‘güçsüzsün yapamazsın’
‘sen tutsan dal kırılır ortada kalırsın’ diye yiyip bitirse de bizi, hiç kulak asmamalı.

Bir de böyle benim narkızı sessizce izlediğim gibi dokunmaya kıyamayan, duasını eksik etmeyen, düşsek tutuverecek eller var her birimizin çemberinde, ben yürekten inaniyorum.

Tanıdığım, henüz tanışamadığım, tanışmadan seven-sevdiğim, tanışsam çok seveceğim oralarda bir yerlerde doğrudan veya dolaylı olarak bana güzel enerjisi gelen tüm tatlı yüreklere selam olsun.

Hala aşkla tutunuyorsak dallarımıza birbirimize katkımız büyüktür, bilir, kabul eder şükran duyarım. Varlığına teşekkürler güzel yürekli dünyadaşım.

Bakalım narkız bu yılın narlarını da görebilecek mi, ben de meraktayım.

Günaydın dünyalı dostum.

