Bir Kadın Olarak Konuş!

soprano-kadın
Kim kime ne demiş, nasıl seslenmiş ne önemi var… Her gün onlarca mekanda yüzlerce kadının kulağına çarpıyor aynı nida;
“Bir kadın olarak sus”

Nasıl da ilginç değil mi? 2 çapraz çizgiden oluşan X  bacaklarından birini kaybedip Y oluyor ve sonra 3/4 haline bakmaksızın tam olanı “kusurlu” görüyor. Yo yo hemen bunu seksist bulmayın. Erkek cinsinden bahsetmiyorum sadece harfleri konuşuyorum. Çünkü Tüm XY kromozomlular değil kadını hor gören. Biliyorum. Sadece Y’ler. Kendilerini Y’den ibaret bilenler. Y olanlar. Yumurtadan çıkıp kabuğunu beğenmeyenler.

Kadını severim, kadınlığı, kadın olmasa, sussa kadın bu dünyanın hali nice olur bilmezler de söylenirler işte güçleri başka şeye yetmediğinde. Ve genelde kadının söylediklerini anlayamayacak durumda olduklarında sinirlenip söylerler bunu sanırım. Ya da anlasalar da akılcı cevap veremeyecek olanlar, anladıkları işlerine gelmeyecek olanlar.

Boş ver onları. Seviyorum seni KADIN! Düşünen, üreten, seven, aşık olan, aşk olan kadın! Var oluşun, dik duruşun haykırış zaten senin! Susma!
Bir kadın olarak konuş.
(H)Er kişi en kötü ihtimalle lisede öğrenir bunu esasında “Kadın kızar, bağırır, konuşursa sevin umut vardır, asıl kadın susarsa umut bitmiştir.”

Bir kadın olarak konuş…
Sus diyorlarsa daha çok konuş! Umut varsa, umut var olsun istiyorsan konuş benim dünyalı dostum!

Umut kalmasın bu ilişkide istiyorlar. İstiyorlar ki insanın insanlığıyla olan münasebeti tamamen tükensin, ayrılalım diliyorlar.

Aynı “çok istemiş de ona bakmamış o yakışıklı/güzel yaratık, seni seçmiş” gibi kıskanıyorlar.

Korkuyorlar!

Sen bu ilişkiden, dünyadan, insandan umudunu yitirene dek susma nolur!

Dünyayı kadınlar kurtaracak, yeniden kuracak… Ana yüreğine sağlık, dişi enerjine sağlık…

Saran, sarmalayan, koruyan, doyuran, şefkatle bağrına basan emeğine sağlık.

Yaratan zihnine sağlık!

Susma rengarenk kadın, renk kadın, dans kadın, sevdiğim aşk kadın ❤

Bir kadın olarak konuş.

