Olmuş bu pazar! Ben sevdim :)

Tatil günleri özellikle erken kalkılıyor bizim evde özellikle hava güzelse…

Kim kaçırmak ister ki masmavi gökyüzü ve kendini hiç sakınmadan çırılçıplak tüm benliğini önüne sermiş güneşi? Kim ister dört tarafı duvar olsun dışarıda öyle de güzel bir servet beklerken? Pazar günleri hazine avı günü bizim için, çarpıyı bulup kazmayı vurmadan bitirmişsek olmamış o pazar, yapamamışlar 🙂

Çayımızı demleyip boş bir bank, bir ağaç altı, biraz daha sıcaksa hava sahilde bir martı kanadı kadar yer bulup sıkışıveriyoruz. Bu sabah ada manzarası da vardı menüde, ocak güneşi uçan hollandalının Dvitamini yüklü hazinesi, kaçmaz:) Birazcık üşüyünce az bi arabaya kaçtık ama hem güneşi hem havayı hiiçç kaçırmadık.

Çocuklarıyla sahile kedileri beslemeye gelen ailelerle sabaha başlamak gibisi yok. Köpekleriyle çocuklarını güneşten mahrum etmemek için sabahın erken saatinde yataktan kalktığı gibi orada olan insanların varlığını bilmek dünyanın nasıl hala dönebildiği, o gücü kendinde nasıl bulabildiğini anlayabilmeye yetecek kadar güçlü. Nasıl da güzeller!

Düşününce içi acıyor insanın, az sonra o yollardan ne denizi, ne güneşi ne kediyi köpeği ne de o paylaşan çocukları farketmeden geçip gidecek bir sürü insan ve AVMleri dolduracak. Çocuklarını kahvaltı ederken aynı çatı altında nefes veren binlerce insanın nefesini solumak zorunda bırakacak. Kendileri onca elektroniğin, onca sahte ışığın, yapay ve garip bir uğultunun, onca maskeli insan enerjisinin altında ağırlaşacak ağırlaşacak ve topraklanamadan tatilini heba etmiş olacak.

Ben çocuğumun toprağa bastığı, çimene doyduğu, kuyruğunu mutlu salladığı, cocamın elimi bırakmaya kıyamadığı, onlarca kez öpüldüğüm, martıyı,kargayı alıp kaçtığı ekmek kadar kutsadığım, taşı toprağı kendimi sevdiğim, sevildiğim, tanımadığım insanlara gülümsediğim ve tanımadığım insanların bana gülümsediği, doyasıya da güldüğüm bir pazarı bitiriyorum.

Bitirirken de şükrediyorum, evet olmuş bize bu pazar:) Sizler de eğer “olmuş” bir pazar geçirdiyseniz, dünyanın kalbine dokunduysanız parmak uçlarınızla bile ve eğer hala farketmediyseniz diye içimden geçenleri paylaşmak istedim. İstedim ki bilin çok şanslısınız ❤

Sevginin sıcağı ve ışığın gücüyle…7377-fantasy-fairy-tale-illustrations

